27 d’abril 2009

Després de Pasqua

Hui, per fi, m'he animat a escriure al bloc. El motiu del perquè no ho feia és una otitis mitjana a l'oïda esquerra que em fa sentir malament amb un pitit molest que a voltes produïx mal de cap.
Val, una volta quasi superada la malaltia, he de dir que la setmana passada vaig compaginar l'assistència al centre amb visites al metge. El primer dia després de Pasqua, la meua tutora no estava i jo fent un esforç per no deixar sols els xiquets vaig assistir amb unes condicions poc òptimes. El dimecres vaig anar al metge i amb un nou tractament, més fort, note les primeres millories. Torne al centre ja amb normalitat (a part de la meua sordesa parcial). El dijous torna la meua tutora a no poder vindre i torne a fer les classes de tot el dia -sempre supervisat o amb la companyia d'un mestre del centre- va ser un dia intens per a mi. Com que era el 23 d'abril, dia de Sant Jordi, dia del llibre, vaig fer menció a classe i també vaig repartir un marcapàgines a cadascú. Per fi divendres coincidim Vero i jo.
Hui dilluns hem anat a la fundació Bancaixa de Sagunt a vore una exposició sobre la banda de música del poble i una col·lecció privada d'instruments exòtics i antics. De vesprada reunió amb els tutors del Pràcticum a València.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mini-Clock