18 de maig 2009

Cada volta queda menys

Hui m'he fixat amb el comptador de les dies que resten per finalitzar les pràctiques i ja queda poc -17 dies-, açò s'acaba i encara tinc molta feina per fer. El Pràcticum I està quasi finalitzat, però del dos n'hi ha molt per fer i serà qüestió de posar-se les piles o m'agafarà el bou. A la setmana que ve és el viatge de fi de curs on els xiquets del tercer cicle marxen al Delta de l'Ebre tres dies, molts xiquets no van i alguns d'ells no vénen tampoc a classe, així és que igual no tinc molts xiquets a l'aula cosa que pense aprofitar per redactar la memòria. Jo havia d'anar també al viatge, la direcció del centre m'ho proposà i estic molt agraït, però no puc ja que tinc feina en la Universitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mini-Clock