26 de maig 2009

Últim dia

Ho heu vist això?
Hui l'últim dia. Ja sé que oficialment les pràctiques finalitzen el divendres 29 de maig, però jo les finalitze hui perque el tercer cicle té el viatge de final de curs al Delta de l'Ebre demà, despús-demà i l'altre. Doncs això, al no tindre alumnes, la meua tutora amb el vist-i-plau de la cap d'estudis, m'ha donat lliure aquests propers tres dies.
Els alumnes no saben res que hui ha sigut el meu últim dia. El dilluns i dimarts són les trobades i dimecres he quedat amb Vero que anirem, tant Anna -l'altra de pràctiques- com jo al centre per a acomiadar-nos dels xiquets, dels companys, de l'equip directiu, del personal no docent, de la tutora, de... del centre.
Aquest matí he fet l'última classe, no m'he parat a pensar-ho, però aquesta vesprada sí. Quan faltava mitja hora per a les cinc, m'he quedat mirant el sostre, les parets, els xiquets que estaven fent tallers i pintant com si res anara amb ells però a mi m'ha entrat una cosa en l'estómac... Pareix que fóra l'altre dia quan vaig entrar per la porta per primer cop i els xiquets em radiografiaren. Al cap d'uns dies em digueren que mai han tingut un mestre, que tota la seua vida han tingut dones i mai un xic. Jo vaig pensar que mai he tingut alumnes, jo he sigut el seu primer mestre -pense que un més de la seua llista- val, però ells han sigut els meus primers -i de moment únics- alumnes Per a ells va dedicat aquest bloc:

- Gràcies als alumnes de 5é A del curs 2008/09 del CEIP Ausiàs March de Sagunt

- Gràcies als alumnes de reforç de matemàtiques de 5é B

- Gràcies a la resta d'alumnat del centre que poc a poc he anat coneixent, sobretot de 6é

- Gràcies a la resta de mestres que han sigut realment uns companys

- Gràcies a l'equip directiu que en tot moment han estat disposats per aclarir qualsevol dubte

- Gràcies als companys de magisteri de la Universitat de València, pel seu interés i recolzament

- Gràcies als tutors del Practicum per guiar-nos tant bé com ho han fet

- Gràcies a la meua dona que ha estat en tot moment al meu costat

- Gràcies als lectors per la vostra fidelitat, a voltes em sorprén

- I gràcies a la meua tutora, sense ella res seria igual

Ha estat genial, no canvieu mai.
Açò no s'ha acabat, el bloc continua fins el dimecres 3 de juny que passaré a acomiadar-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mini-Clock