02 de març 2009

1a setmana

El primer dia de pràctiques estava un poc nerviós per l'incertesa del que m'esperava. La cap d'estudis m'oferí, per començar, un 6é de valencià molt treballador i poc conflictiu  o un 5é amb diferent tipus d'alumnat de diferents nivells i procedència. Em va suggerir que faria més paper en aquesta classe, i així ho vaig fer.


El primer dia vaig fer d'oient, de la cadira del mestre no em vaig menejar, vaig conèixer la meua tutora Vero,  l'equip directiu i la resta dels que seran els meus companys fins finalitzar les pràctiques. També vaig conèixer les companyes de pràctiques de la Universitat de València: Anna de Primària i Rosa de PT. 


Una volta dintre l'aula el que més m'impressionà fou el fet  que l'alumnat utilitza una agenda del mateix estil que la nostra universitària, on s'apunten els deures i exàmens, també serveix per comunicar-se amb els pares.


La resta de setmana la passe dedicant-me exclussivament als nouvinguts on treballe amb ells les matemàtiques i castellà.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mini-Clock