26 de març 2009

Voluntaris pel matí, gatets per la vesprada

Els alumnes s'han quedat a fer la manualitat de la línia del temps voluntariàment de 12 a 13h, aprofitant que jo també em quede al centre fins hora de dinar. Han avançat molt i això ens vindrà molt bé per poder-la finalitzar dintre del temps previst. Cal reconèixer que als xiquets els ha agradat la manualitat i també que són molt treballadors -jo no sé si em quedaria a l'escola una horeta més per fer un treball en grup sense que ningú m'ho manara-. La part més manual ja està quasi feta, ara sols falta anar posant-li els segles i el més important de cada segle.















Per la vesprada l'atracció fou una camada de gatets que s'han trobat al voltant del col·le i que algú ha decidit portar a classe. Una volta requisats i decidit què es fa amb ells, hem pogut començar la classe de matemàtiques i després coneixement del medi on he seguit amb el tema de la Prehistòria i l'Edat Antiga. Hui hem recapitulat tot el que hem donat i he fet un esquema-resum a la pissarrra per finalitzat el tema. A la setmana que ve farem l'Edat Mitjana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mini-Clock