02 de març 2009

2a setmana


CARNESTOLTES


arriba l'hora...
En dimarts aplegà el gran dia, inesperat. Amb això vull dir que la meua mestra tutora es ficà malalta i no vingué i era el meu torn de dedicar-me al gran grup d'alumnes. Com jo sóc de pràctiques (no ho oblidem mai) no podia romandre sol amb els xiquets i vingueren mestres de guàrdia que em deixaren fer la classe, mentre ells feien feina seua (corregir més que altra cosa). Per primer colp em vaig sentir mestre, vaig pensar que serà un ofici que m'agradarà i molt. Posant-me en la pell dels xiquets he de dir que la meua classe fou un poc avorrida, però cal dir que no tenia res preparat.

reunió de pràcticum
Aquesta segona setmana comença tranquil·lament, el dilluns solament és pel matí, ja que per la vesprada tenim les reunions del pràcticum (I i II), aprofite ja que vaig a València i la 1a reunió és promptet, a quedar amb les companyes de curs i dinar tots junts en algun bar del voltant de la Universitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mini-Clock